Oldalak

2013. május 31., péntek

7 fejezet :)

Bocsi hogy késtem de tudjátok itt az év vége és szeretnék  a jegyeimen változtatni szóval ezer bocs!!

*Kora reggel már fel voltam..na jó nem is olyan korán 7 órakkor ....a konyhából csörömpölést  hallottam ezért felvettem a köntösömet és kimentem! Éppen Adam csinált reggelit! Nagyon hálás vagyok nekik azért mert befogadtak pár napra! Szóval kimentem a konyhába Adamhoz !
-Szia! -köszönök neki
-Öhm...szia! *mosolyog*
-Kérsz reggelit *néz rám miközben a pirítósokat kenik*
-Köszi de nem.... *mondom* Tegnap találtam egy munkát egy kávézóban *mosolygok*
-Ohh...remek *mosolyog*
-Bess még alszik? *kérdezem*
-Igen  még alszik *mondja*

-Na én bemegyek felöltözök és elindulok *mondom majd bemegyek az szobámba*
*Előkotortam a bőröndjeimből a ruhákat amit felveszem mivel este nem pakoltam ki ...Megfésülködtem..fogat mostam stb..és elindultam a kávézó felé! Mivel nincs messze innen gyalog indultam el! 10-15 perc alatt oda is értem!  7:50 re beértem még van 10 percem ! Az a 10 perc hamar eltelt elővettem mobilom és elkezdtem nyomkodni ! Pár perc múlva pontosabban 10 perc múlva megállt egy kocsi a kávézó elött kiszállt egy kb velem egykorú fiú! Gondolom jött kávézni! *

-Szia! Ugye te vagy Pixie Parker *nyújtja a kezét*
-Öhm..igen..én vagyok Pixie* mondom*
-Én a főnököd vagyok Sten *mosolyog*
-A  tiéd a kávézó ? *kérdezem*
-Igen *mondja*
-Mi van ...látom meglepődtél *mondja*
-Semmi *mondom*
-Gyere nyissunk ki *mosolyog*
*Bementünk a kávézóba a székek még fel voltak pakolva...*
-Te leszel a pultoslány...*mosolyog*
-Okés....És meddig kell hogy maradjak? *nézek rá*
-Tessék itt egy beosztás *nyújtja át a papírt amire rá van irva a beosztás! Én ma egész napomat itt kell töltenem 
...Na Neeee....dehát ez van....*
-Húú ez a nap kicsit húzós lesz :) *mondom*
-Nyugi besegítek.. *mosolyog*

*Amikor kinyitottuk a kávézót*
*Az első vendég meeg is jött... leült a pulthoz kért én pedig kiszolgáltam! 
12:00 *nézek rá az órára hmm....nagyon lassan megy ez a nap!és hogy egy velem egykorú fiú a főnököm.. -.- Na mindegy haggyuk:) A gondolkozásomat a telefonom csörgése zavarta meg! Zayn az :) Felvettem a telefont..
-Szia! *köszönök*
-Szia Pix *köszön ő is*
-Hogy vagy? Valami baj van hogy hívtál? *kérdezem*
-Köszi jól...Nem nincs baj csak szólok hogy New Yorkban vagyunk a fiúkkal *mondja*
-ÁÁÁÁÁ tényleg ....és be tudnátok nézni a kávézóba ahol én dolgozom? *kérdezem*
-Bocsi Pixie de nem....Éppen próbálunk a holnapi koncertre...de ha van kedved akkor később eljöhetsz  *mondja majd lediktálja a címet*
-Hát jóó..*szomorúan mondom*
*Letettem a telefont és eltettem a zsebembe! Meglátom Stent ahogy épp bejön a kávézóba ! Oda jön hozzám*
-Mi a baj? *kérdezi*
-Semmi *mondom*
-Figyu...úgy sincs nagy forgalmunk....menj *mondja*
-Tényleg? *nézek rá*
-Persze...*mondja*

-Köszönöm *mondom majd megfogom a cuccaimat és elindulok...Zaynhez...pár perc na jó 1 óra alatt ott voltam  és mit láttam hogy mit? Zayn egy másik csajjal csókolózott. Remek..tudtam hogy nem kellett volna elkezdenem vele a a kapcsolatot! Elkezdtem sírni.......Zayn észrevett *

-Pixie várj....*szalad utánam*
-Hagyj békén Zayn *sírva futok el*
*Mivel ezerszer gyorsabb mint én utól ért, megfogta a kezem és visszahúzott*
-Zayn hagyj békén *modom *
-Nem én akartam megcsókolni..ő csókolt meg...higyj már nekem *mondja*
-Zayn hagyj békén..nagy hiba volt elkezdeni veled *mondom sírva*
-Pixie.....Én szeretlek *mondja*
*Meg akart csókolni de elfordítottam a fejemet*

-Pixie...légyszíves ne haragudj rám *mondja majd megölel*
*Viszonoztam az ölelést....nem tudom miért....szeretem őt* :)
-Megbocsátassz ?*kérdezi majd magához húz*
-Igen....mert szeretlek *mondom majd megcsókolom*
-Gyere ide te......... *szorosan megölel majd ad egy puszit a fejem búbjára*
-Bejössz? *néz rám majd megfogja a kezem

-Igen! Van mit mesélnem *mondom majd bemegyek a próba terembe*
*Amikor bementünk mindenki "próbált* Mármint Harry a kanapén elterülve feküszik! Niall kajál..szokás szerint.....Liam és Louis pedig....a fotelban ülve olvas! Mondhatni minden erejüket beleadják a próbába*
-Sziasztok *köszönök*
-Pixie- *Abba hagyja Niall az evést majd odajön hozzám és megölel.....a többiek is odajönnek hozzám*
-Te..hogy hogy itt? *kérdezi Harry*
-És miért könnyes a szemed? *folytatja a kérdezősködést*
-Semmi...semmi csak belement valami a szemembe *mondom majd Zayn rám néz és elmosolyodik.....igazából nem akarok erről a sztoriról beszélni szeretném mielőbb elfelejteni * 

FOLYTATOM!
HÁT CSAK ENNYIRE JUTOTT IDŐM DE IGÉREM HÉTVÉGÉN ÚJ RÉSSZEL GAZDAGODIK A BLOG :)
A MEGLESZ A 3 KOMI !







2 megjegyzés: