Oldalak

2013. július 9., kedd

9. fejezet!

Ez a rész nagyon rövid lett...nem volt ihletem és nem is voltam itthon mivel táborba voltam!
*kb. fél óra múlva megérkeztünk a koncert helyszínére bementünk a arénába..életemben nem voltam még ilyen óriási arénába! A színpad már ki volt világítva, a hangszerek a helyükön voltak! Valaki a dobot verte...de nem is akárhogy.!
-Ez a dobszóló nagyon tetszik! *mondom Zaynnek majd elindulunk ketten a színpad felé..amikor észrevett minket a dobos odajött hozzánk és köszönt nekünk!
-Szia.-sztok *mosolyog*
-Szia! *köszönök neki*

-Igaz most halottalak először dobolni de eszméletlenül csinálod *mosolygok*
-Értessz a doboláshoz? *kérdezik egyszerre..egy kicsi megijedtem*
-Öhmm...5 évig doboltam *mosolyogva mondom*
-Ez remek...kipróbálod? *kérdezi josh*
-Nem...már nagyon rég doboltam *mondom*
-Hát jó *mosolyog*
-Gyere kicsim keressük meg a töbieket *mondja Zayn majd megfogja a kezem és egy ajtó elé vezet amire az  volt ráírva hogy  ONE DIRECTION!! IDEGENEKNEK BELÉPNI TILOS! Bementünk a töbi fiú a kanapén bámúlta a TV-t! A sarokba megláttam egy gitárt!
-Ki próbálhatom ? *kérdezem*

-Persze *mondja Niall majd odaadja a gitárt*
*Elkezdtem gitározni....Harry lehallkította a TV-t és elkezdtek bámúlni...amikor abba hagytam a gitározást elkezdtek tapsolni....igazából mindenki ellenezte azt hogy gitározom!  Mindenki azt mondta "Te sohasem tanulsz meg gitározni" de én nem adtam fel!

-Te gitározni is tudsz...mik ki nem derülnek rólad *mosolyog Zayn*
-Igen...gitározni is tudok!  De azt csak 2 évig csináltam *mosolygok-
-Milyen Cool csajom van *mosolyog Zayn*
-Fel megyünk a színpadra? *kérdezi Niall*
-Ez nem kérdés! *mosolygok majd megigazítom a VIP jegyet a nyakamba *>
-Honnan van a jegy*kérdezi Liam*
-Zayn *csak ennyit mondtam*

-Oh..most már értem! *mondja Liam ...A fiúk körbevezettek az arénába Remek volt.! Ezel hamar el is ütöttük az időt! A concert 10 perc múlva kezdődik! Több ezer rajongó sikítozva várta a fiúkat a nézőtéren beleértve engem is! Az én jegyem az első sorba szólt szóval én onnan figyelhettem a concertet! Pár perc múlva a fiúk már a színpadon voltak! Elkezdték énekelni a Little Thingset alig elkezdték énekelni több ezer lány elkezdett sírni beleértve engem is! A concert egyszerűen mesés volt! Úr isten mindig is el akartam menni egy 1D's koncertre! A biztonsági őrök szóltak hogy akinek van VIP jegye az menjen be a bakstage be!
Bementem a backstage be én is! A rajongók sorba lerohamozták a fiúkat! Én is megöleltem őket sorba hogy ne nézzek ki olyan hülyén ! Amikor  kijöttünk a backstageből.....Zayn rám nézett és a fülembe súgott valamit..."El kell mennünk anyukádhoz megbeszélni ezt az egészet" Én csak bólogattam majd elindultunk a ház felé! Nemsokára oda is értünk! Becsengettünk Egy kislány nyitott nekünk ajtót! Ki lehet ő??? Na mindeggy bementünk, majd amikor az anyukám észrevett engem odajött hozzám majd szorosan megölelt.....

-Kislányom...miért nem hívtál fel??-*kérdezi anya*
-Anya kérlek ne kezd....meg akarom beszélni ezt az egészet *mondom*
-Jah és ő Zayn  a barátom *mosolygok majd megölelem Zayn-t*
-Jó napot Mrs.Parker *köszön*
-Visszaköltözöl??*kérdezi anya *
-Ha visszakapom a szobámat igen *mosolygok*
-Nyugi lányom...visszarendeztem neked úgy ahogy volt...*mosolyog*

-Csak hívj Margaret-nek (így hívják anyukámat) Nagyon kedves fiúnak tűnsz Zayn ! Vigyázz a lányomra *mosolyog majd egyszerre kettőnket megölel*
*A kislány meghúzza a felsőmet *
-Szia! Játszunk ? *kérdezi majd megfogja a másik kezemet*
-Anya ki ez a kislány?*kérdezem*
-Cody lánya*mondja*
-Ohh....értem....*mosolygok*
-Szia Zayn *mosolyog a kislány majd megöleli Zayn-t*
-Szia Picúr *mondja Zayn  majd felveszi az ölébe*
Itt egy kép Sellyről :)

-Hogy hívnak*kérdezem*
-Selly vagyok *mosolyog*
-Játszunk létszi *mondja majd lejön Zayn öléből*
-10 perc és lámpa oltás*mondja Cody *
-Hát okés! *mosolygok majd felmegyünk az emeletre a gyerekszobába (eddig senki sem használta )
-Nagyon szerencsés vagy Pixie! *mosolyog Selly*
-Ezt nem értem......*mondom*
-Megkaptad a világ 2. legjobb pasiját...*mosolyog*
*Én csak mosolygok...úgy ahogy Zayn is*
-Miért ki az első?? *kérdezi Zayn*
-Harry Styles *mondja komolyan*
-Ohhhh....értem ..*mondja Zayn*
-Nyugi  Zayn nekem te vagy az első :) *mosolygok majd adok egy puszit a fejére*
*kb 5 percig játszottunk Sellyvel majd átmentünk a szobámba!*

FOLYTATOM...............----------------->





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése