Oldalak

2013. április 2., kedd

2.fejezet

BOCSI HOGY KÉSTEM DE NEM VOLT IHLETEM  ,, CSERÉBE ITT VAN NEKTEK EGY HOSZÚ RÉSZECSKE :) 
*
*
-Te tudod hogy mi vagyunk a ...One....*nem tudta befejezni Harry mert félbe szakítottam*
-Persze hogy tudom nagyon nagy rajongótok vagyok *mosolygok*
*Reggel*
-Ébresztőő,ébresztő *jön be a vezető*
-Kelek márr *mondom nyűgösen és kikelek az ágyból*
*fél óra múlva mindenki felébredt, felöltözött, aztán reggeli volt amikor megettük szóltak hogy úgy készüljünk hogy délben kirándulni megyünk .Szuper. Nincs nagy kedvem menni ://
*Délben*
*Elindultunk mindenki választott magának párt, nekem és Zayn-nek nem jutott pár így mi egy "pár" lettünk....Sokat beszélgetünk mesél a családjáról ő is és én is...amikor meguntam a beszélgetést elővettem a telefonomat  és elkezdtem böngészni*
-Elfogják tőled venni *figyelmeztet Zayn*
-Dehogy fogják *nevetek*
*Véletlenül bekapcsoltam egy zenét a telefonomba és a vezető azonnal észrevette hogy nálam van a mobilom..amit nem lehet használni *
-Parker kisasszony kérem a mobilját *néz rám szigurúan a vezető*
-De.én ...nem...én...tessék *odaadom a mobilomat*
-Én szóltam *mondja Zayn*
*lehangoltan ballagtam a többiek után*
-Na ez csak egy telefon -*mondja Zayn ás átkarol*
-Beszélgessünk egy kicsit *mondja Zayn és megfogja a karomat*
-Dehát  mennünk kell a többiekkel *mondom és csokibarna szemébe néztem*
-Majd utól érjük őket *mondja *
*Az én két kék szemem az ő csokibarna szemeivel találkozott*
-Gyönyörű szemeid vannak *mosolyog *
-Te sem panaszkodhatsz *viszonzom a mosolygást*
*közel hajol hozzám de az a fránya banya közbeszól*
-Parker kisasszony és Malik úr jöjjenek *mondja idegesítő hangjával*
-Az a fránya banya *mondom Zaynnek*
-Jah *nevet Zayn*
*utánuk mentünk és beszélgettünk észre sem vetem hogy Zayn megfogta a kezem én csak mentem tovább és beszéltem *
*a  4 fiú minket bámul de nem tudom hogy miért és végül leesik hogy miért Zayn fogja a kezem elég félreérthető, gyorsan elhúzom onnan*
-Észre sem vettem *nevetek*
*Zayn odamegy Harry-hez és súg neki valamit ennyit hallottam belőle*
Z:Akkor áll a terv? 
H:Persze de maradj este a faházban Pixie-vel
*Ez mégis mit jelenthet ?? Nem tudtam nem erre a két mondatra gondolni végül előjött a bátorságom megkérdezni mégis mi volt ez ?
-Zayn miért mondtad ezt Harrynek? *nézek rá*
-Nem mondtam én semmit Harry-nek *mondja*
-Engem nem tudsz átverni *mondom és mélyen a szemébe nézek.. viszont a többieket már megint le hagytuk a beszélgetésünk miatt*
-Tényleg semmi *mondja Zayn és ad egy puszit az arcomra*
-Ezt mért kaptam *nézek rá értetlenül*
-Csak így *mondja és megfogja a kezem*
*elhúzom a kezem az övétől*
-Most meg mi bajod van? *néz rám*
-Túl nyomulós vagy *mosolygok*
-Jah bocsi ,*mosolyog és hirtelen megcsókol*
-Na ez mi volt ? *nézek rá értetlenül de nem tud válaszolni mert a tábor vezető de most már nem az a banya hanem egy 30 év körüli fiú elrángat tőle*
-Megint Parker kisasszonnyal van baj mint mindig *rángatja a karom*
-Ez fáj *mondom*
-Engedd el *mondja Zayn és elhúz tőle*
-Miért ha nem akkor mi lesz *néz rá Zayn-re*
-Ez *bever neki eggyet *
*A vezető meg akarja ütni Zayn-t de én Zayn elé állok és sikerül pont engem eltalálni..a számból a vér folyik  *
-Pixie mért álltál elém ..látod mi lett a vége *mondja Zayn és megölel*
-Nem tudom nem akartam hogy bajod essen *fogom a számat ami még mindig vérzik*
-De hát így neked esett bajod *szorosan magához ölel*
-Nem akartam ..nem téged akartalak megütni *mondja a vezető mint kiderült Cody a neve *
-Ne érj hozzá...mondja Zayn és Cody kezét lelöki rólam*
-Nem hozzád beszéltem *mondja erőszakosan Cody Zaynnek*
*megint meg akarja ütni Zaynt  de hirtelen megfordulok és megfogom a karját*
*Eközben a többiek mind körénk gyűltek  a 4 fiút bezzeg sehol sem találtuk azt is látták ahogy megakadályozom hogy ne üsse meg Zayn-t Cody .... nem tudom mi van velem Cody kétszer akkora mint én*
-Menj innen *lököm el magam mellől Cody-t*
*el ment tőlünk mi pedig bementünk  a faházba kis idő múlva megérkezett Liam, Harry .Louis. és Niall ....
-Mi történt veled Pixie *néz rám Louis és mellém ül*
-Bevertek nekem *mosolygok*
-Ki? Hogyan ? És miért? -"dobál" meg a kérdéssekkel
-Háth..öhhmm. Zayn-t meg akarták ütni én pedig elé álltam *mondom*
-Fáj még a szád *néz rám aggódóan Zayn*
-Igen még egy kicsit *mondom*
-Ez az én hibám sajnálom*mondja majd megfogja a kezem*
-Nem a te hibád ...*mondom*
-Na mi megyünk igaz Louis *néz Harry Liamre Louisra és Niallre*
-Hova *nézek rájuk és egy zsebkendőt a számra teszek*
-Öhmm....kint alszunk egy sátorba *mondja és beletúr a hajába*
-Mehetek *nézek rá nagy szemekkel de láttam hogy Zayn a hátam mögött szájával alakít egy nemet Harrynek*
-Bocsi de nem..csak 4..személyes a sátor *nevet és kimennek*
*előkotorászom a laptopomat a párnám alól és elkezdem nézegetni a családi fotóimat, látom hogy Zayn csak leskelődik a felső ágyról *
-Gyere ide ha kíváncsi vagy *mosolygok és odajön hozzám*
-Ők kik *néz rám kíváncsian *
-Ő az anyukám és a báttyám *mondom *
-Jó fejek lehetnek *mosolyog*
-Azok is *nevetek*
-Egymásra nézünk, Zayn barna szeme világít a sötétben közelebb hajol hozzám és megcsókol én ok nélkül visszacsókolok...le dönt az ágyra,de megcsörren a mobilja.....kiveszi hátsó zsebéből és egyszerűen szó szerint a falnak dobja*
-Ezt miért csináltad *nézek rá értetlenül *
*megcsókol*
-Ezért *mondja majd megint megcsókol *
-Ki volt az ? *nézek rá értetlen fejjel*
-Nem tudom *mondja Zayn  és megcsókol*
*Csöndben maradok*
*Meg akar csókolni de én elforditom a fejem*
-Mi van *néz rám barna szemével*
-Semmi..csak....*megfogja a kezem* ... nem akarok kapcsolatot...főleg egy sztárral....én egy átlagos  lány vagyok te pedig egy világsztár! A rajongók amugy sem kedvelnének szóval...*elengedi  a kezem*
*Elhúzódik tőlem.....és kimegy a többiekhez*

*Zayn szemszöge*
Nem tudom miért..nem akar kapcsolatot velem...lehet nem jövök be neki ....gondolkodtam és bementem a fiúkhoz a sátorba*
-Na mi van haver *néz rám..de látja rajtam hogy ideges vagyok*
-Semmi *ellököm magam mellől a műgalambot*
-Héé ha ideges vagy ne Kevinen add ki *mondja nekem Louis*
-Mesélj *mondja Liam és játékosan a karomba üt*
-Azt mondta nem akar kapcsolat velem ! Mert hogy én világ sztár vagyok ő pedig egy átlagos lány *mondom*
-De hát nézz engem és Eleanort ...*mondja Louis*
-Igen ...itt egy élőő példa...de hát ha nem akarja akkor nem erőszak....*mondom..*
-Nyugi  haver ! *mondja Louis*
-Van egy ötletem...csinálj úgy mint ha ott se lenne...majd idővel elkezdi idegesiteni hogy levegőnek nézed aztán majd..őő lép *mondja Harry*
-Nem is tudom...egy próbát meg ér *mondom és elindulok a faházunk felé*

FOLYTATOM.........:)













2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó!!!
    Most kezdtem el olvasni és nagyon tetszik!!!
    Kövit! :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem egy kicsit túl gyorsak a történések. Hiszen kb. csak egy napja találkoztak, és máris csókolóznak. Ezt most nem sértésnek szánom ez csak az én véleményem. :) Amúgy az alap történet jóó :D

    VálaszTörlés