Oldalak

2013. április 26., péntek

4 fejezet :)

Nem vagyok belé szerelmes!
----------------------------------------

*Zayn szemszöge*
Tudtam hogy igen-t fog mondani annyira boldog vagyok....amikor kimentem a faházból gyorsan szaladtam a fiúkhoz hogy elmondjam neki a nagy hírt ..... gyorsan berontottam a sátorba szinte majdnem  szétszedtem :)
A fiúk csak néztek hogy mi bajom van.......
-ÁÁÁÁÁÁ sikerült Harry *mondom miközben elterülök az egyik háló zsákon a többiiek úgy néztek rám mint egy idiótára de nem érdekelt *
-Ehh hamar...*mondja Harry és elkezd mosolyogni :)*
-Na én megyek vissza*mosolygok mint egy őrült*
-Okosan Malik okosan *nevet Harry*
-Te hülye vagy *nevetek*
*-*
Amikor visszamentem a faházba Pixie nagyon keresett valamit ...
-Mit keresel *nézek rá*
-A telefonomat mindenhol kerestem már de nem találom *mondja és ledől az ágyra fejét a kezére tezsi...úgy csinál mintha az életét vesztette volna el nagyon függő csajszi *
-Ezt keresed *lógatom a kezemben Pixie mobilját*
-Ez meg...,hogy  kerül hozzád?*feláll az ágyról és felém közeledik....ki akarja a kezemből venni  de én felemelem a kezem.....ő felugrik de nem sikerül neki elvenni tőlem *
-Naaa add idee *mondja *
-És ha nem adom oda akkor mi lesz?
-Háth...öhmm..nem tudom...*gondolkozik*
*pixie szemszöge*
-Kérem szépen *nagy szemekkel nézek rá*
-NEM............ hacsak * perverzen mosolyog*
-Majd veszek egy új mobilt *nevetek és leülök az ágyamra*
-Nagyon vicces vagy *mosolyog*

*Bejön a faházunkba Cody aki megütött*
-Mit keresel itt *állok fel az ágyról*
-Pix kérlek halgass meg...én nem téged  akartalak megütni hanem azt a barmot......*mondja és bezárja az ajtót Zayn csak néz minket eléggé idegesnek tűnik...*
-1 Pixie a nevem....2 ne nevezd Zayn-t baromnak......3 tűnj ki innen *mondom és kinyitom az ajtót hogy távozzon*

-Csak még mondjak valamit aztán elhúzok *mondja Cody*
-Hallgatlak *mondom flegmán*
-Holnap indul a buszotok.....én már ma elmegyek....pakoljatok össze  magatok után...ne hagyjatok itt semmit...és ideje aludni *főnökösködik*
-Oké vettük az adást !! Szia! *mondom és ki tessékelem a faházból*
*Kimegy a faházból*

-Már holnap megyünk haza? *néz rám értetlenül Zayn*
-Igen Zayn megyünk....*mosolygok*
-Te Londonba és pedig New Yorkba *kicsit szomorúan beszélek*
-New Yorkba laksz? *néz megint azzal az értelmes fejével :) *
-Nem a Marson....igen ott lakom *mosolygok*
-Akkor ez azt jelenti hogy....*nem tudja befejezni*
-Igen azt hogy te Londonba mégy haza és pedig New Yorkba....nem értem mit nem lehet ezen megérteni *beszélek*
-De ugye még sokszor találkozunk *megölel és mosolyog*
-Persze hogy IGEN ..hisz a barátom vagy te idióta *nevetek*
-Öhm...nem tudom mit fog szólni anyukám hogy.......*Zayn folytatja*
-Hogy egy sztár a barátod *mosolyog és megcsókol*
-Igazából nemezt akartam mondani *mondom*
-Na  ideje elaludni*
*A elaludtunk!!!!!!!*

*Reggel*

FOLYTATOM ------------------------------>










2 megjegyzés: