Oldalak

2013. április 29., hétfő

5 fejezet:)

*Reggel*
*Már kora reggel fel voltunk összepakolni a cuccainkat már a többiek is bent voltak azaz Harry Liam Niall és Louis mert ők kint aludtak a sátorban :) Szerintem nem azért mentek ők ki mert annyira kint szerettek volna aludni ...na de mindeggy.....kimentünk a buszmegállóba...nagyon sokan voltunk....kb. fél óra múlva megjött a buszunk és felszálltunk rá! Mi a "szokásos" helyünkre ültünk leges leghátra....*

-Hiányozni fogsz Pix *mondják a többiek*
-Ti is nekem de nyugi még találkozunk *mosolygok*
-Apropó látni még a szemem alatt a sebet? *nézek rájuk*
-Öhm....igen....*mondja Zayn*
-Ez az én hibám sajnálom *folytatja*
-Nem a te hibád *mosolygok*
-Na és mit mondjak majd anyukámnak hogy hogyan szereztem a sebet? *nézek rájuk értetlen fejjel*
-Nem tudom ....mond azt hogy elestél vagy csak mondj igazat *mondja Louis*
-Majd azt mondom hogy elestem *nevetek*
*Sokáig beszélgettünk...mindenféléről....míg észre nem vettek hogy már New Yorkba jár  a busz ahol én lakom*

-New York-iak leszállás *mondja a buszsofőr*
-Na én azt hiszem megyek *megölelem a többieket Zaynnek pedig adok egy puszit *
-Már most hiányzol *mosolyognak eggyütt*
-Ti is nekem *viszonzom a mosolygást*
*Lászálltam a buszról és integettem a fiúknak..pont jó helyen lakom....a buszmegállóval szemben szóval csak át kellett sétálnom a z út testen már anyukámat láttam az ajtó elött ahogy vár...*

-Szia drágám nagyon hiányoztál *szorosan magához ölel*
-Úr isten mit csináltál a szemeddel és a száddal? *néz rám aggódó szemekkel*
-Semmi komoly csak elestem *mosolygok*
.-Ez rád vall *mosolyog anyukám*
-Köszi anya *nevetek*
-Bemehetnék *nézek rá*
--Hát persze gyere kinyitja  a bejárati ajtót*
*Anyukám rendkívül boldog volt...sokszor voltam már táborba mikor hazaértem akkor is nagyon boldog volt de most boldogabb mint valaha*
-Van egy meglepetésem *mondja majd bemegyünk a nappaliba leülök a kanapéra anyukám pedig elöttem áll*

-És mi az?? Olyat amit felvehetek *nézek rá nagy szemekkel*
-Sokkal jobb...mármint nekem....nem tudom hogy te mit fogsz hozzá szólni...*halvány mosoly jelenik meg az arcán*

-Jöhetsz*szól anya valakinek a konyhába*
*Nagy meglepetésemre ki volt az aki belépett a nappaliba ni ki hát nem más mint az a barom CODY aki szembe vágott és szájba*

-Te meg mit keresel itt *néz rám Cody*
-Én itt lakom te barom -mondom*
-Anyu ez mit jelentsen *nézek rá*
-Öhmm...egy hete ismerkedtünk meg.....elkezdtünk találkozgatni...és megkérte hogy legyek a barátnője..és úgy látom ismeritek egymást arra gondoltam hogy ma eggyütt vacsorázhatnánk mit egy boldog család  *mondja anya*
-Figyelj anya ha ő itt marad akkor én el megyek ..és soha nem leszünk egy boldog család *mondom idegesen*

-Lányom mi ütött beléd Cody nem megy el innen már itt lakik és van egy számodra rossz hírem  elfoglalta a szobádat vagyis én adtam oda neki te az apád szobájába fogsz aludni*
-Mi már a szobámból is kitúrtatok?? És mi az hogy itt lakik? Nem kellett volna előbb velem beszélni...tudjátok mit legyetek boldogak én elmegyek sziasztok...bemegyek a szobámba vagyis az új szobámba előveszem a bőröndjeimet és leülök az ágyra...hallom a "szobám" felé tartó lépteket biztosan anya az*
*Bejön*
-Kislányom tényleg meg kellet volna kérdezzelek erről *mondja majd leül mellém de én el állok mellőle*
-Mond mit tegyek *néz rám nagy kék szemeivel*
-Szakits azzal a barommal, és csapd ki *mondom a könnyeimmel küszködve*
-Cody nem megy el innen mert...mert szeretem őt *mondja anya és fel áll az ágyról*
-Én nem tudok ezzel a barommal élni anya *mondom sírva*
-Akkor költözz el *mondja anya de látszik rajta hogy megbánta*

*Én tétlenül állok a szoba közepén csak a padlót bámulom végül bepakolok mindent a bőröndjeimbe.....lemegyek a lépcsőn*
-Pix hova fogsz menni *néz rám anya és megfogja a karomat*
-Majd megoldom *kinyitom a bejárati ajtót ... kimegyek és  becsapom magam után*
**********

*Pár óra múlva pontosabban este fél 10-kor kint ülök egy padon nagyon hideg van....anyukám már vagy 100-szor hívott de nem érdekel talán fel kellene hívnom Zayn-t?? De mondjuk mit tudna csinálni?? Azt hogy befogad!! De hát én nem akarom ezzel a kapcsolatunkat szétszedni hogy ilyen hamar összeköltözünk szóval .......Felhívjam Bess-t? (Pixie Legjobb barátnője) Már nagyon régen láttam még a tábor elött szóval ezt tettem felhívtam !! 2-szer kicsöngött majd fel is vette a telefont *

-Szia Pixie mért hívol ilyen későn valami baj van??  -*aggódó hang*
-Majd elmesélem nem akarom ezt telefonon megbeszélni csak egy kérésem lenne *mondom sírva*
-Persze mondjad már  Pixie *mondja Bess*
-Öhm...nem aludhatnék nálad pár napig...tényleg csak pár napról van só amíg munkát és egy házat találok *mondom  és megtörlöm a szemeimet*


FOLYTATOM.............
Minimum 2 nap és új rész :)










2 megjegyzés:

  1. Nagyon, nagyon jó!!!!!!! Siess, Gyorsan a kövit!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ma fent lesz :) Örülök hogy olvasod a blogomat :)
      xx

      Törlés