Oldalak

2013. április 18., csütörtök

3.fejezet

Van egy ötletem...csinálj úgy mint ha ott se lenne...majd idővel elkezdi idegesiteni hogy levegőnek nézed aztán majd..őő lép *mondja Harry*
-Nem is tudom...egy próbát meg ér *mondom és elindulok a faházunk felé beléptem az ajtón és láttam Pix tekintetén hogy megbánta amit mondott*


*Pix szemszöge*

*Látom hogy Zayn bejön a faházba.....
-Légyszi ne haragudj..nem akartalak megbántani *mondom és felállok az ágyamból és felmegyek Zaynnhez ...de Zayn úgy csinál mintha meg sem hallotta volna....leült az ágyához és ..valami könyvet elővett elkezdte olvasni.....engem ez nagyon idegesít amikor kérdezek valamit és szándékosan nem válaszol.....odamentem 

hozzá le leültem mellé..ő tovább olvasgatta  a könyvét..vagyis úgy tett mintha olvasna!  Igazából megbántam hogy így a fejéhez vágtam de hát ez az igazsság én nem akarok komoly kapcsolatot nem azért jöttem táborozni hogy bepasizzak hanem hogy kikapcsolódjak .....És én nem vagyok szerelmes Zayn-be........vagy mégis...csak még magamnak sem tudom bevallani??


-Ezt miért csinálod velem *nézek rá kiveszem a kezéből a könyvet és a földre csapom..de ő még mindíg nem szól egy szót sem*

-Zayn légyszives * nézek rá..de ő...elkezdte a szemét forgatni*
-Jah jóóó hogy most azt játszod, hogy levegőnek nézel?? *nézek rá nagy szemekkel. és leugrik az emeletes ágy tetejéről*

-Ohh...értem....*flegmán mosolygok*

*Meg áll  a tükör elött és elkezdi a haját megigazítani.....én odamentem hozzá és megöleltem*
-Sajnálom Zayn....de *nem tudom folytatni a mondanivalómat*
-De?....De mi?? *néz rám értetlenül*

-Folyamatosan hazudsz magadnak is *folytatja*

-Jó..okés..bevallom...Jó fej vagy meg mi...de...*befogja a szám*
-Már megint ez a DE....*mondja és elveszi a kezét a számtól*
-Végig hallgatnál *hangosabban beszélek*

-Bocsi...mond 

-Én..én nem akarok komoly kapcsolatot...nem azért  jöttem táborozni hogy felszedjek valakit..
-Hát akkor most megszeged a szabályodat...mondta és megcsókol*
-Nem haragszol 
-Ugyan miért haragudnék *mosolyog*
-Lehetne egy kérésem...*nézek rá*
-Persze....*mondja és hajamat elsepri a szememből*
-Nem lehetnénk csak ......*nem tudom befejezni  mert Zayn megint befogja a számat :) Mire Jó ez? 
-Pix *néz rám mérgesen.....*
-Mi van? *nézek rá értetlen fejjel*
-Öhm..nem jönnél el velem randizni ??
*Csöndben  maradok...hisz...azt akartam az előbb mondani hogy Nem lehetnénk csak barátok? Nagyon szarul kezelem ezt a helyzetet talán meg kellene próbálni a vele való kapcsolatot hisz nem veszthetek semmit....
Elmerengtem a gondolataimban ..és már csak azt vettem észre hogy Zayn egyre jobban közelít hozzám*
-Jóó....próbáljuk meg *mondtam gyorsan hogy ne jöjjön közelebb*
*Felemel és megpörget..aztán kiszalad a faházból ...Mi ütött belé? talán ennyire fontos vagyok neki vagy mi? Hisz alig 2 napja találkoztunk és máris belém szeretett....Igazából én nagyon kedvelem Zayn-t meg minden csak egy gond van Nem vagyok belé szerelmes!!!

















1 megjegyzés: